Метою дисципліни є оволодіння слухачами підготовчого відділення для іноземних громадян мовою
навчання на рівні незалежного користувача,
співвідносному з В1, під час навчання у закладах вищої освіти України.
Предметом вивчення навчальної дисципліни є усне та письмове мовлення, фонетичні та граматичні особливості сучасної англійської мови, знання яких дає можливість формувати лінгвістичну компетенцію студентів.
- Teacher: nataliya chepelyuk
- Teacher: Олена Завалевська
- Teacher: Алена Ивановская
Предметом вивчення навчальної дисципліни "Українська мова як іноземна" є правила й норми української літературної мови (особливості лексики, морфології, орфографії, синтаксису та пунктуації), закони мовного етикету, своєрідність усного й писемного спілкування.
Метою викладання навчальної дисципліни «Українська мова як іноземна» є:
- формування комунікативної компетентності студентів;
– набуття комунікативного досвіду, що сприяє розвиткові креативних здібностей студентів та спонукає до самореалізації фахівців, активізує пізнавальні інтереси, реалізує евристичні здібності;
– вироблення навичок оптимальної мовної поведінки: вплив на співрозмовника за допомогою вмілого використання різноманітних мовних засобів, оволодіння культурою монологу, діалогу та полілогу; сприйняття й відтворення текстів, засвоєння лексики й граматики, вибір комунікативно виправданих мовних засобів, послуговування різними типами словників.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна» є
– сформувати чітке й правильне розуміння лексичних одиниць української мови;
– забезпечити достатній рівень володіння нормами сучасної української літературної мови та дотримання вимог культури усного й писемного мовлення;
– виробити навички самоконтролю за дотриманням мовних норм у спілкуванні;
– розвивати творче мислення студентів;
– виховати повагу до української літературної мови, до мовних традицій.
- Teacher: Наталя Московчук
Основная цель обучения русскому языку иностранных студентов подготовительного факультета - формирование навыков и умений в каждом виде речевой деятельности. При этом учитывается тесная взаимосвязь, существующая между аудированием, говорением, чтением и письмом.
Объективными показателями удовлетворительного уровня владения навыками и умениями диалогической речи являются: соответствие речевого поведения студента заданной ситуации; достижение цели диалога; наличие логической связности диалога; степень понимания собеседника; отсутствие коммуникативно значимых ошибок языкового характера, темп речи.
- Teacher: ludmila sokolnictckya
- Teacher: Євгенія Мітєва
- Teacher: Наталя Московчук
- Teacher: Людмила Расходчикова